Beleef Kerkrade Muzikaal

In mei 2016 startte het Kerkraads Fanfare Orkest met een ontdekkingsreis. Op 21 mei was de Rodahal het decor voor een tocht die daar startte aan de hand van Columbus, onder muzikale leiding van Stefan Voncken. In 2018 leidde die tocht naar het Reesburo KFO: het muzikale spektakel dat plaatsvond in het nieuwe Westhoes. En, op 11 mei 2019, nam het KFO de reizigers mee met een ontdekkingstocht door ons eigen Kerkrade. Via de Beleef Kerkrade Bus met haar enthousiaste gidsen, maakte de bezoekers een reis langs de Kerkraadse hoogtepunten. Een bijzondere dag voor de drie locaties waar het KFO een mini-concert speelde: het Continium, Gaia Zoo en Rolduc. Het was een gezellige muzikale beleving waarbij verleden heden en toekomst bij elkaar kwamen. Met muziek afgestemd op de verschillende locaties.

We zijn benieuwd waar de reis ons in 2020 naartoe zal brengen!

“Vandaag een super dag gehad. Hele mooie muzikale en emotionele momenten. Wat kan muziek je raken! Schitterend uitgevoerd door het Kerkraads Fanfare Orkest! Genoten, Chapeau!” – Miep Muller (gids)

“Het was een geweldige, supergezellige, relaxte dag, met prachtige muziek, zang en entertainment onderweg en op locatie. Heerlijk dagje uit! Zou een jaarlijkse traditie moeten worden en daarom dit bericht zoveel mogelijk delen!”- Fam. Kuijpers (bezoeker)