Fiesta de España

Vier met ons de Fiesta de España, in concertvorm gepresenteerd door het Kerkraads Fanfare Orkest! Deze speciale middag zal niet alleen gevuld zijn met prachtige muziek, maar we hebben ook een bijzondere gast: Sinterklaas zal ons vergezellen!

Datum en tijd: Zondagmiddag 19 November om 15.00 uur
Locatie: Westhoes
Entrée: Vrije gave

Het wordt een onvergetelijke ervaring waarbij we de rijke muzikale tradities van Spanje vieren, uitgevoerd door het Kerkraads Fanfare Orkest. Verwacht een scala aan betoverende melodieën die je meenemen op een reis door het prachtige Spaanse muzikale landschap.

Maar dat is nog niet alles! We hebben ook een speciale bijdrage van de KFO Kids, onze jonge en getalenteerde muzikanten die je zeker zullen betoveren met hun optreden. Deze middag belooft vol muzikale verrassingen te zitten voor jong en oud.

Mis dit unieke evenement niet! Breng je familie en vrienden mee en laten we samen een geweldige tijd beleven op het Fiesta de España Concert.

We kijken ernaar uit je te zien op zondagmiddag 19 November om 15.00 uur in het Westhoes. Het wordt een feestelijke en muzikale dag die je niet mag missen!