Over ‘t KFO

Als Kerkraads Fanfare Orkest zijn wij een moderne fanfare die toegankelijk is voor iedereen. Met oog voor nieuwe trends bewijzen wij dat fanfaremuziek fris en vernieuwend kan zijn. We maken niet alleen muziek, maar bezorgen jou en onszelf een gezellige avond. Ieder concert is door het aangaan van creatieve samenwerkingsverbanden speciaal, en jij wordt op veel meer getrakteerd dan moderne fanfaremuziek alleen.

Wij hebben een nieuw en fris imago opgebouwd en zullen hierbij aansluiten op de huidige maatschappelijke ontwikkelingen en tijdgeest. Een moderne website, diverse Social Media, een trendy outfit en een eigen leerlingenopleiding. Voor de komende jaren barsten wij van de ideeën voor spannende concerten/projecten.

Via deze website zullen wij jou op de hoogte houden van onze events.

“Ik hoop jou snel te ontmoeten bij een van onze evenementen!”

Martin Kuckelkorn, voorzitter KFO