KFO Family

Wil je op de hoogte blijven over alles wat met het Kerkraads Fanfare Orkest te maken heeft? Wil je als eerste weten wanneer ons volgende event plaatsvindt? Wil je met korting naar onze events? Of wil je het Kerkraads Fanfare Orkest op welke wijze dan ook steunen? Meld je dan nu aan voor de KFO-FAMILY.

Net als een echte familie verschillende leden heeft, kent ook de KFO-FAMILY verschillende soorten relaties.

• Om te beginnen hebben we de standaard KFO-FAMILY leden. Door het verstrekken van hun e-mailadres ontvangen zij van ons alle relevante info over ons orkest en onze events en krijgen als welkomstgeschenk 10% korting op de entree voor het eerstvolgende event met entreeprijs.
  • Daarnaast hebben we de broers en zussen van de KFO-FAMILY. Deze mensen dragen ons orkest een warm hart toe in de vorm van een jaarlijkse of maandelijkse bijdrage en ontvangen in ruil daarvoor 10% korting op alle events. Uiteraard houden wij ook hen op de hoogte van alle ins en outs van ons orkest.
  • Tot slot hebben we de suikerooms en suikertantes van de KFO-FAMILY. Dit zijn personen, bedrijven of instellingen die een groter bedrag sponsoren aan ons orkest. In samenspraak wordt er een passend pakket samengesteld.

Wil jij ook lid worden van de KFO-FAMILY?

Laat dan hieronder je gegevens achter, geef aan in welke relatie jij geïnteresseerd bent en wij nemen dan z.s.m. contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

KFO-Family relatie:
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.