Join us! – Beginnend speler

De opleiding van leerlingen hebben wij, samen met Harmonie St. Jozef Kaalheide, ondergebracht in Stichting Samenwerkende Muziekverenigingen Kerkrade (SSMK).

Leerling worden?

Je start met een interne opleiding binnen de SSMK. Voor €10,- per maand wordt hier de basis gelegd voor je muzikale ontwikkeling. Op het moment dat je een keuze maakt voor een instrument en een van de verenigingen, krijg je intensief les op de Muziekschool Kerkrade (SMK). Als lid van de vereniging, mag je gebruik maken van een korting op je lessen. Daarom betaal je vanaf dat moment €31,50 per maand.

Voor €10,- per maand bieden wij jou:

• Blokfluitlessen
  • Muziektheorie
  • Eerste kennismaking op een blaas- of percussie instrument
  • Diverse muzikale en niet-muziekale activiteiten (optreden Efteling, CD-opname, jeugdkamp, thema-concerten etc.)

Voor €31,50 per maand bieden wij jou:

(Externe opleiding bij de muziekschool, opleiding tot muzikant)

• Een gedegen instrumentale opleiding op de muziekschool.
  • Lidmaatschap van het Kerkraads Fanfare Orkest
  • Een leen-instrument
  • Trendy outfit KFO
  • Diverse muzikale en niet-muzikale activiteiten (thema-concerten, gezamenlijke BBQ, speurtochten etc.)
  • Afwisselend en modern Fanfare-repertoire

Kom een keer kijken & luisteren!

Als beginnend speler nodigen wij jou graag een keer uit op een repetitie van het leerlingenorkest. Dit orkest repeteert op zaterdag van 09.20 tot 10.20 uur in het Westhoes in Kerkrade. Van 6 tot 60+, iedereen is welkom!