Join us! – Ervaren speler

Hou je van Fanfare-muziek in een modern jasje, spetterende optredens, maar bovenal gezelligheid? Dan is het Kerkraads Fanfare Orkest iets voor jou! “Wij verzorgen geen standaard concert, maar maken er een feest van!” – Ron Lambi

Lid worden?

Voor €16,00 per maand bieden wij jou:

• Lidmaatschap van het Kerkraads Fanfare Orkest
  • Een leen-instrument
  • Trendy outfit KFO
  • Diverse muzikale en niet-muzikale activiteiten (Thema-concerten, gezamenlijke BBQ, speurtochten etc.)
  • Afwisselend en modern Fanfare-repertoire

Ben je een ervaren muzikant, maar heb je geen tijd voor wekelijks commitment? Dan is een projectlidmaatschap wellicht iets voor jou! Je neemt deel aan de voorbereiding naar een project, waarbij jouw muzikaal niveau het aantal repetities bepaalt. Neem voor een projectlidmaatschap contact met ons op.

Kom een keer kijken & luisteren!

Als ervaren speler nodigen wij jou graag een keer uit op een repetitie van het KFO. Ons orkest repeteert op maandag van 19.30 tot 22.00 uur in gemeenschapshuis Wijkpunt ‘t Westhoes in Kerkrade.