21Vunnef

21-vunnef, een enorm spektakel!

Met een muziekspektakel, onder de naam “21-Vunnef”, heeft het Kerkraads Fanfare Orkest een eerste mijlpaal gezet.

Tijdens deze feestelijk avond in een goed gevulde Rodahal werden de bezoekers getrakteerd op een avondvullend programma met herkenbare muziek. Geen traditioneel fanfareconcert, maar een gezellig avondje uit.

Het event was een samenwerking met showkoor Nouveau Visage, het jeugdkoor Canta Young, het slagwerkensemble Muziekschool Kerkrade, jong talent Romano Diederen op bugel, en musicalster en finaliste van The Voice of Holland Pearl Jozefzoon. De diversiteit aan samenwerkingen van amateurs met professionals, ondersteund door het KFO, zorgde voor een aaneenschakeling van verschillende muziekgenres.  Het was een avond voor jong en oud.

“Veel waardering heb ik voor de manier waarop jullie moed en lef getoond hebben dit project op poten te zetten. Met veel bezieling en creatief totaalspel kreeg  het Kerkraads Fanfare Orkest zijn première. Ik hoop dat jullie samen nog tot vele mooie momenten  kunnen komen in de toekomst.”

Henk Haan, ere-dirigent