Beleef Kerkrade Muzikaal Digitaal

Een LIEFDEvolle muzikale groet aan iedereen die ons lief is!

In deze bijzondere tijd, ontstaan bijzondere initiatieven. Zo ook binnen het Kerkraads Fanfare Orkest. De behoefte om samen te musiceren werd zo groot, dat de leden afgelopen week druk bezig zijn geweest om een bijzondere versie van “Liefde” (Rowwen Hèze) op te nemen. Iedereen speelde zijn of haar eigen partij thuis in, om dit uiteindelijk samen te voegen tot één geheel.

Dit arrangement werd enkele jaren geleden speciaal voor het Kerkraads Fanfare Orkest geschreven door Roger Niese en past wat ons betreft prima in de huidige tijd. Wij willen met deze LIEFDEvolle muzikale groet iedereen die ons lief is een hart onder de riem steken en laten weten dat wij aan jullie denken.

Bekijk de video hier.

Bijzondere dank tot slot aan Marjolein van Gilst en Ruth Maassen voor de prachtige zang.

Aan allen: Blijf gezond!