Nieuw Talent Orkest

We zijn verheugd om aan te kondigen dat we hebben deelgenomen aan het Nieuw Talent Orkest (NTO) project, een initiatief dat mensen de kans biedt om een instrument te leren en zich aan te sluiten bij een muziekvereniging. Dit project heeft ons de mogelijkheid gegeven om nieuwe leden te werven voor ons orkest.

Met trots verwelkomen we de nieuwe leden die zich hebben aangesloten bij ons orkest. Ze zijn niet alleen enthousiast om muziek te maken, maar brengen ook een frisse energie en nieuwe ideeën met zich mee. We zijn ervan overtuigd dat ze een waardevolle aanvulling zullen zijn op ons ensemble.

Het NTO project heeft niet alleen nieuwe muzikanten gebracht, maar heeft ook bijgedragen aan het verrijken van onze muziekvereniging en het versterken van onze gemeenschap. We kijken uit naar de muzikale reis die we samen zullen maken en verwelkomen nieuwe leden met open armen!

Wil je ook deel uitmaken van ons enthousiaste orkest? Neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie over lidmaatschap en repetities.