Stefan Voncken, dirigent van het KFO, stelt zich voor

Stefan Voncken is 37 jaar en woonachtig in het prachtige dorp Meers. In het dagelijkse leven is hij als muziekdocent verbonden aan twee scholen voor het voortgezet onderwijs. Verder heeft hij de laatste jaren als dirigent veel gewerkt met koren, jeugdorkesten, brassbands en in het lesgeven van kinderen op blaasinstrumenten. Vorig jaar is hij begonnen als dirigent van het KFO. Een concept waarvan hij aangeeft dat het hem enorm aanspreekt omdat het anno 2016 goed is om het verenigingsleven een moderne draai te geven en het enorm leuk en uitdagend is om met deze groep mensen te werken.

“We hebben als groep enorm hard gewerkt om voor jullie spetterende en afwisselende programma’s neer te zetten. Ik hoop dat jullie hier enorm van genieten en hoop dat we elkaar in de toekomst vaak mogen ontmoeten bij onze concerten. Verder wil ik toch even zeggen dat ik enorm trots ben op mijn orkest. Samen hebben we hier keihard voor gewerkt.”

by Maurice Vinken / www.kleurstof.eu

Nog meer bekijken en beleven